פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 17:58 נועה ברקת מאת:
תובנות הלב הנחמץ כותרת:
אני חושבת שהבנתי את רותי וגם מקווה שהבנתי אותך דסי. תראי, כשאת מזהה צורך ולוקחת יוזמה כדי להענות עליו, את לא תמיד זוכה דווקא בתשבוחות או בכסך. גם משה הביא את בני עמו לארץ המובטחת ולא זכה להכנס בעצמו. לפעמים ניתנת לנו הזכות לזרוע זרע בתודעה של אחרים אבל לראות אותו פורח ומביא תשבוחות לדור הבא.
אתן לך דוגמא אישית. כחמש עשרה שנה אני מעורבת בדרך כזו או אחרת בנושאים של קידום הלידה והאמהות בישראל. רעיונות שנהגו (חלק על ידי אבל גם רבים על ידי אחרות) גולגלו במעלה ההר של ציבור שעדיין לא היה מודע לחשיבות העניין ונפלו שוב ושוב מחוסר הענות. מאמצי הגלגול הם מעייפים מאד ומתישהו נסוגתי אחרוה לצוות המעודדות של הדור הבא. ליבי יכול להחמץ כיום למראה הצלחותיהן של אחיותי ותהילתן - אבל זה לא מה שקורה באמת. אני שמחה שהיום פני הדברים הם אחרת ואני מוצאת שלהיות מעודדת זה גם טוב עבורי. גם גיליתי להפתעתי שבעצם גם אני נהנתי מממאצי הדורות שלפני וזה גרם לי להרגיש הרבה כבוד ל"אימהות" שלנו - שבעצם היו בשירות אותו עניין, אם כי אולי זה היה אחרת.
ויותר מזה, במידה רבה את נבחנת על רצינותך דווקא עכשיו, כשהיוזמה שלך פוגשת קושי. כשהשאלה שמתנסחת היא "אם לא רוצים אותי, מה לעשות?" אין לי תשובה בשבילך, זוהי החלטה אישית, אבל האופן שבו תעני עליה יבחן את מידת המחויבות שלך לנושא.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  21:21 נפלה טעות הקישור - דסי אשר
7/3/2003  21:31 באמת עצוב מאד - אלה
7/3/2003  21:43 מאד מאד עצוב, עזרת לי באופן אישי מאד... - עידית-ת
8/3/2003  01:19 תודה עידית על התגובה - דסי אשר
8/3/2003  10:11 אנטומיה של אכזבה ידועה מראש - רותי קרני הורוביץ
8/3/2003  10:55 אוף רותי שוב סחפת אותי לתוך בועה עוד קראתי את מה שכתבת לצלליה של אפרת בן צור "צוללת" אז בכלל ......הייתי בבועה מקווה שניפגש מתי שהוא..המשך שבת נעימה.:-) (ל"ת) - מעיין של ליב
8/3/2003  16:44 דסי- צר לי לקרוא אותך ככה,- - ליאת2
8/3/2003  16:44 מודה - לא רגילה לשפת הכתיבה שלך - דסי אשר
8/3/2003  18:05 נעים לשמוע ממך -ידעתי שתקראי - ליאת- מחבקת עם עוד משהו
8/3/2003  18:18 תודה - עידית ברקת - דסי אשר
8/3/2003  22:50 דסי היי,אני רוצה להתייחס ליזמות שלך מכמה היבטים - אנט
9/3/2003  00:17 לנעה - בינגו כפול, כמדומני, ולדסי בפראפרזה, אינך יכולה אלא לבד... - רותי קרני הורוביץ
9/3/2003  11:41 רותי - תודה, על ההבנה החוזרת (ל"ת) - נועה ברקת


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש