פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/3/2003 22:22
בימבה
מאת:
לרותם הנקה משאיבה
כותרת:
רותם
באיזה משאבה השתמשת?
כמה פעמים ביום שאבת?
האם לא היית דבוקה כל היום לבית?
בקיצור בבקשה פרטי לי איך עשית זאת מכיוון שזה ממש חשוב לי
תודה על עזרתך
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/3/2003 22:04
אני רק שאבתי
-
רותם ו שות
7/3/2003 22:55
הי בימבה
-
ורד בוקעי הוד השרון
7/3/2003 23:14
ורד אני מרמה"ש
-
בימבה
8/3/2003 01:37
הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה
-
דיאנה
8/3/2003 01:44
הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות,
-
ענבל ל
8/3/2003 08:15
בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה
-
מעיין של ליב
8/3/2003 10:56
אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית.
-
Hilla
8/3/2003 17:43
האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת)
-
li
8/3/2003 19:15
לבימבה
-
רותם ו שות
8/3/2003 20:48
הי בימבה
-
שן
9/3/2003 00:31
הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית
-
ענבל ל
9/3/2003 09:06
מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש