|
8/3/2003 20:48
|
שן
|
מאת:
|
|
הי בימבה
|
כותרת:
|
אפתח בכך שלצערי לא היה לי זמן לקרוא את תגובות קודמותי והתנצלות אם אני חוזרת על דבריהם. גיסתי הפסיקה להניק בגיל 3 חודשים את בנה ועברה לשאיבה בלבד בשל חוסר רצונו המובהק של בנה לינוק. וכך היא ממשיכה עד עצם היום הזה (ביוני הוא יהיה בן שנתיים) היא עובדת במשרה מלאה ושואבת בכל היזדמנות. נראה לי שתנאי היחיד לכך הוא רכישת משאבה חשמלית השואבת משני הציצים בו"ז. בהצלחה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|