פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/3/2003 09:06 זהר מאת:
מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה כותרת:
חושבת ש"שלה" הכי טובה מכולן... אבל לא הייתי כותבת זאת בפסקנות שכו במדיה הוובית...
בכל אופן, גם לי יועצת מצויינת הצילה את ההנקה, דר' לייבוביץ' שנמצאת כעת בניו זילנד.
חשוב להגיע ליועצת שיש איתה כימיה, ושייקח לה הרבה זמן ומאמצים שלה ושלך להגיע לנקודת ה"אי אפשר".

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  22:04 אני רק שאבתי - רותם ו שות
7/3/2003  22:22 לרותם הנקה משאיבה - בימבה
7/3/2003  22:55 הי בימבה - ורד בוקעי הוד השרון
7/3/2003  23:14 ורד אני מרמה"ש - בימבה
8/3/2003  01:37 הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה - דיאנה
8/3/2003  01:44 הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות, - ענבל ל
8/3/2003  08:15 בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה - מעיין של ליב
8/3/2003  10:56 אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית. - Hilla
8/3/2003  17:43 האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת) - li
8/3/2003  19:15 לבימבה - רותם ו שות
8/3/2003  20:48 הי בימבה - שן
9/3/2003  00:31 הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית - ענבל ל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש