|
9/3/2003 09:06
|
זהר
|
מאת:
|
|
מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה
|
כותרת:
|
חושבת ש"שלה" הכי טובה מכולן... אבל לא הייתי כותבת זאת בפסקנות שכו במדיה הוובית... בכל אופן, גם לי יועצת מצויינת הצילה את ההנקה, דר' לייבוביץ' שנמצאת כעת בניו זילנד. חשוב להגיע ליועצת שיש איתה כימיה, ושייקח לה הרבה זמן ומאמצים שלה ושלך להגיע לנקודת ה"אי אפשר".
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|