אני השתמשתי במה שהומלץ פה, לקטינה אלקטרה, שהיא טובה ביותר. אכן הייתי צמודה למשאבה - יש לכך ללא ספק חסרונות כי בעת זאת שואבת את לא ממש יכולה לטפל בתינוק שלך, וזה אומר שאת מעט הזמן הפנוי שיש לך כשהוא ישן למשל את צריכה להקדיש לשאיבה, כנ"ל בלילה. שאבתי כל 3-4 שעות, תלוי כמה חלב היה לי באותו זמן. לפעמים כדי לייצר יותר ניסיתי גם כל שעתיים לשאוב קצת, כי משאיבה לא מתקבלת ותה כמות שהיית מייצרת בהנקה ממש מהשד. כשנסעתי להורים שלי הייתי נוסעת עם המשאבה והציוד... אין ספק שזה לא נוח אבל אם חשוב לך לתת חלב אם שווה להתאמץ. אני שמחה מאד שעשיתי את זה, ורק מצטערת שהפסקתי כ"כ מהר...
|
תוכן התגובה:
|