פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 19:15 רותם ו שות מאת:
לבימבה כותרת:
אני השתמשתי במה שהומלץ פה, לקטינה אלקטרה, שהיא טובה ביותר. אכן הייתי צמודה למשאבה - יש לכך ללא ספק חסרונות כי בעת זאת שואבת את לא ממש יכולה לטפל בתינוק שלך, וזה אומר שאת מעט הזמן הפנוי שיש לך כשהוא ישן למשל את צריכה להקדיש לשאיבה, כנ"ל בלילה. שאבתי כל 3-4 שעות, תלוי כמה חלב היה לי באותו זמן. לפעמים כדי לייצר יותר ניסיתי גם כל שעתיים לשאוב קצת, כי משאיבה לא מתקבלת ותה כמות שהיית מייצרת בהנקה ממש מהשד. כשנסעתי להורים שלי הייתי נוסעת עם המשאבה והציוד...
אין ספק שזה לא נוח אבל אם חשוב לך לתת חלב אם שווה להתאמץ. אני שמחה מאד שעשיתי את זה, ורק מצטערת שהפסקתי כ"כ מהר...

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  22:04 אני רק שאבתי - רותם ו שות
7/3/2003  22:22 לרותם הנקה משאיבה - בימבה
7/3/2003  22:55 הי בימבה - ורד בוקעי הוד השרון
7/3/2003  23:14 ורד אני מרמה"ש - בימבה
8/3/2003  01:37 הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה - דיאנה
8/3/2003  01:44 הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות, - ענבל ל
8/3/2003  08:15 בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה - מעיין של ליב
8/3/2003  10:56 אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית. - Hilla
8/3/2003  17:43 האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת) - li
8/3/2003  20:48 הי בימבה - שן
9/3/2003  00:31 הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית - ענבל ל
9/3/2003  09:06 מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש