פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
7/3/2003 22:55 ורד בוקעי הוד השרון מאת:
הי בימבה כותרת:
בנוגע למשאבות במצבך רצוי ללכת על משאבה כפולה זאת אומרת כזו ששואבת את שני השדיים בו זמנית מה שיכול להגדיל כמויות וגם לקצר זמן שאיבה .

יש למדלה משאבה דו צדדית וגם לאמדה ואולי במקרה שלך צריך משאבה עם מנוע ברמה של בית חולים כמו לקטינה של מדלה .

יש יועצות הנקה שמשכירות משאבות כאלו.
אם תרצי תכתבי לי איפה את גרה ואתן לך טלפון של יועצת באזור.
בהצלחה ורד בוקעי .

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  22:04 אני רק שאבתי - רותם ו שות
7/3/2003  22:22 לרותם הנקה משאיבה - בימבה
7/3/2003  23:14 ורד אני מרמה"ש - בימבה
8/3/2003  01:37 הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה - דיאנה
8/3/2003  01:44 הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות, - ענבל ל
8/3/2003  08:15 בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה - מעיין של ליב
8/3/2003  10:56 אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית. - Hilla
8/3/2003  17:43 האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת) - li
8/3/2003  19:15 לבימבה - רותם ו שות
8/3/2003  20:48 הי בימבה - שן
9/3/2003  00:31 הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית - ענבל ל
9/3/2003  09:06 מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש