|
7/3/2003 22:55
|
ורד בוקעי הוד השרון
|
מאת:
|
|
הי בימבה
|
כותרת:
|
בנוגע למשאבות במצבך רצוי ללכת על משאבה כפולה זאת אומרת כזו ששואבת את שני השדיים בו זמנית מה שיכול להגדיל כמויות וגם לקצר זמן שאיבה .
יש למדלה משאבה דו צדדית וגם לאמדה ואולי במקרה שלך צריך משאבה עם מנוע ברמה של בית חולים כמו לקטינה של מדלה .
יש יועצות הנקה שמשכירות משאבות כאלו. אם תרצי תכתבי לי איפה את גרה ואתן לך טלפון של יועצת באזור. בהצלחה ורד בוקעי .
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|