פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
7/3/2003 23:14
בימבה
מאת:
ורד אני מרמה"ש
כותרת:
ורד
תודה על תשובתך
אשמח אם תעזרי למצור יועצת שמשכירה משאבה כפולה וחזקה
אני מרמה"ש
בימבה
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
7/3/2003 22:04
אני רק שאבתי
-
רותם ו שות
7/3/2003 22:22
לרותם הנקה משאיבה
-
בימבה
7/3/2003 22:55
הי בימבה
-
ורד בוקעי הוד השרון
8/3/2003 01:37
הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה
-
דיאנה
8/3/2003 01:44
הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות,
-
ענבל ל
8/3/2003 08:15
בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה
-
מעיין של ליב
8/3/2003 10:56
אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית.
-
Hilla
8/3/2003 17:43
האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת)
-
li
8/3/2003 19:15
לבימבה
-
רותם ו שות
8/3/2003 20:48
הי בימבה
-
שן
9/3/2003 00:31
הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית
-
ענבל ל
9/3/2003 09:06
מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה
-
זהר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש