פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
8/3/2003 01:37 דיאנה מאת:
הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה כותרת:
ששאבה בלבד תקופה מאד ארוכה - אולי אפילו שואבת עד עכשיו? - והוציאה כמויות שגרמו לתנובה להתקנא בה. כך שזה בהחלט אפשרי.
הייתי מציעה לך גם לשקול לפנות ליועצת אחרת, כזו שמתמחה בתיקון אחיזה. שמעתי על מקרים שבהם האחיזה תוקנה גם בגיל של 3 חודשים. נסי לפנות לאסתר גרוניס בפורום שלה ולהתייעץ איתה. היא בודאי תשאל אצל איזו יועצת היית ובאיזה איזור את גרה, ואולי תפנה אותך ליועצת אחרת שמתמחה בבעיות כאלה. אני שנאתי לשאוב ואהבתי מאד להניק (בעצם עדיין אוהבת), כך שאם תשאלי לדעתי כדאי להשקיע עוד מאמץ בתיקון התפיסה לפני שמוותרים. זה בטח יהיה יותר זול מהמשאבות היקרות. בהצלחה!
הפורום של אסתר:
אוקיי, נכנסתי לפורום של אסתר כדי לשלוח את הכתובת וראיתי שהשאלה שלך כבר שם... אז מנסיון של תשובות קודמות, אני מציעה לך להוסיף את האינפורמציה שהיא כנראה תשאל אותך: אצל איזו יועצת היית והיכן את גרה.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
7/3/2003  22:04 אני רק שאבתי - רותם ו שות
7/3/2003  22:22 לרותם הנקה משאיבה - בימבה
7/3/2003  22:55 הי בימבה - ורד בוקעי הוד השרון
7/3/2003  23:14 ורד אני מרמה"ש - בימבה
8/3/2003  01:44 הי בימבה, סוזן ברעננה משכירה כמה לקטינות, - ענבל ל
8/3/2003  08:15 בחודש הראשון רק שאבתי עם לקטינה - מעיין של ליב
8/3/2003  10:56 אני שואבת כמויות עם אמדה דו ציצית. - Hilla
8/3/2003  17:43 האם נראה לכן שניתן לעשות זאת עם הידנית של אבנט? (ל"ת) - li
8/3/2003  19:15 לבימבה - רותם ו שות
8/3/2003  20:48 הי בימבה - שן
9/3/2003  00:31 הי לי, די קשה לשמור על רמת גירוי טובה של השד לאורך זמן רק משאיבה ידנית - ענבל ל
9/3/2003  09:06 מעיין יקירה, כל אחת שיועצת ההנקה הצילה לה את ההנקה - זהר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש