|
8/3/2003 01:37
|
דיאנה
|
מאת:
|
|
הי בימבה, כאן בפורום יש את כלבובה
|
כותרת:
|
ששאבה בלבד תקופה מאד ארוכה - אולי אפילו שואבת עד עכשיו? - והוציאה כמויות שגרמו לתנובה להתקנא בה. כך שזה בהחלט אפשרי. הייתי מציעה לך גם לשקול לפנות ליועצת אחרת, כזו שמתמחה בתיקון אחיזה. שמעתי על מקרים שבהם האחיזה תוקנה גם בגיל של 3 חודשים. נסי לפנות לאסתר גרוניס בפורום שלה ולהתייעץ איתה. היא בודאי תשאל אצל איזו יועצת היית ובאיזה איזור את גרה, ואולי תפנה אותך ליועצת אחרת שמתמחה בבעיות כאלה. אני שנאתי לשאוב ואהבתי מאד להניק (בעצם עדיין אוהבת), כך שאם תשאלי לדעתי כדאי להשקיע עוד מאמץ בתיקון התפיסה לפני שמוותרים. זה בטח יהיה יותר זול מהמשאבות היקרות. בהצלחה! הפורום של אסתר: אוקיי, נכנסתי לפורום של אסתר כדי לשלוח את הכתובת וראיתי שהשאלה שלך כבר שם... אז מנסיון של תשובות קודמות, אני מציעה לך להוסיף את האינפורמציה שהיא כנראה תשאל אותך: אצל איזו יועצת היית והיכן את גרה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|