פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 09:44 קרן של בועז והגר מאת:
הי סנפיר כותרת:
אז ככה בועז עבר לפני שבועיים למיטת נוער ומרגע שגילה שאפשר לרדת ממנה לבד זה הפך סיוט! מילד שנרדם ב19:30 לבד במיטת תינוק הוא הפך לילד שמנגס עד 11 בלילה לא ידענו מה לעשות ולא רצינו לריב אז בהתחלה גם חשבנו שאולי הוא רוצה למיטת תינוק וניסינו לתת לו אפשרות לחזור והוא ממש לא רצה ביקש שנוציא אותו. אז ככה ביום ראשון התחלתי לשבת ליד המיטה שלו ואחרי סיפור לכבות אור ולשבת בשקט כשכל פעם שהוא רוצה לצאת אני מחזירה אותו בלי עצבים אבל בתקיפות אז אחרי 20 דקות הוא נשכב ונרדם וככה יומיים ועכשיו כבר מבקש למיטה ואחרי סיפור אני יוצאת והוא נרדם לבד ואני ממש שמחה והכל חזר לשגרה נסי ושיהיה בהצלחה!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  09:55 כמה רעיונות - רוני ח
13/1/2005  10:33 איך זה עובד אצלינו - כנרת
13/1/2005  11:41 אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו". - HILLA
13/1/2005  14:30 קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים? - דובת גריזלי
13/1/2005  15:31 דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2- -
13/1/2005  15:52 לדובה - קרן של בועז
13/1/2005  16:18 אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה - אריאלה
13/1/2005  18:53 תודה, החכמתי מכל התשובות. - סנפיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש