|
13/1/2005 09:44
|
קרן של בועז והגר
|
מאת:
|
|
הי סנפיר
|
כותרת:
|
אז ככה בועז עבר לפני שבועיים למיטת נוער ומרגע שגילה שאפשר לרדת ממנה לבד זה הפך סיוט! מילד שנרדם ב19:30 לבד במיטת תינוק הוא הפך לילד שמנגס עד 11 בלילה לא ידענו מה לעשות ולא רצינו לריב אז בהתחלה גם חשבנו שאולי הוא רוצה למיטת תינוק וניסינו לתת לו אפשרות לחזור והוא ממש לא רצה ביקש שנוציא אותו. אז ככה ביום ראשון התחלתי לשבת ליד המיטה שלו ואחרי סיפור לכבות אור ולשבת בשקט כשכל פעם שהוא רוצה לצאת אני מחזירה אותו בלי עצבים אבל בתקיפות אז אחרי 20 דקות הוא נשכב ונרדם וככה יומיים ועכשיו כבר מבקש למיטה ואחרי סיפור אני יוצאת והוא נרדם לבד ואני ממש שמחה והכל חזר לשגרה נסי ושיהיה בהצלחה!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|