|
13/1/2005 15:31
|
|
מאת:
|
|
דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2-
|
כותרת:
|
בלילות שהם קמים בתורות- שעה זו , שעה זה - באמת בא לי לחנוק אותם, ובאיזשהו שלב מישהו עובר אליי לשאר הלילה, ואני אכן עייפה בבוקר. רוב הלילות, כשזו לא עונת הוירוסים הבלתי נגמרים, הם פחות או יותר עושים נדנדה - אחד ישן "כמו תינוק" (_מאיפה הביטוי השגוי הזה בכלל???), ואחד מתעורר, ובלילה הבא להפך. יש סדר בבלאגאן, גם בשניים... והסוד בשניים- ותזכרי אותו לחופשת (הא הא) הלידה,- לישון ביום!!!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|