פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 15:31 מאת:
דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2- כותרת:
בלילות שהם קמים בתורות- שעה זו , שעה זה - באמת בא לי לחנוק אותם, ובאיזשהו שלב מישהו עובר אליי לשאר הלילה, ואני אכן עייפה בבוקר.
רוב הלילות, כשזו לא עונת הוירוסים הבלתי נגמרים, הם פחות או יותר עושים נדנדה - אחד ישן "כמו תינוק" (_מאיפה הביטוי השגוי הזה בכלל???), ואחד מתעורר, ובלילה הבא להפך. יש סדר בבלאגאן, גם בשניים...
והסוד בשניים- ותזכרי אותו לחופשת (הא הא) הלידה,- לישון ביום!!!

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  09:44 הי סנפיר - קרן של בועז והגר
13/1/2005  09:55 כמה רעיונות - רוני ח
13/1/2005  10:33 איך זה עובד אצלינו - כנרת
13/1/2005  11:41 אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו". - HILLA
13/1/2005  14:30 קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים? - דובת גריזלי
13/1/2005  15:52 לדובה - קרן של בועז
13/1/2005  16:18 אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה - אריאלה
13/1/2005  18:53 תודה, החכמתי מכל התשובות. - סנפיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש