פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 15:52 קרן של בועז מאת:
לדובה כותרת:
אז בקשר ללקום לשניים זה ככה: בועז הולך לישון בשמונה והגר מתחילה את היום בשמונה עם גזים וצרחות עד 11 בלילה... מסכנה וגם אנחנו. ב11 אני הולכת לישון והיא בעריסה לידי ויש ימים שסוחבת עד ארבע ויש שקמה ב3 אבל אחרי שהיא חוזרת לישון לא נשאר הרבה מהלילה כי בועז מתחיל תיום בחמש וחצי... אז אנחנו יודעים שלישון נישן בגיל 50.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  09:44 הי סנפיר - קרן של בועז והגר
13/1/2005  09:55 כמה רעיונות - רוני ח
13/1/2005  10:33 איך זה עובד אצלינו - כנרת
13/1/2005  11:41 אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו". - HILLA
13/1/2005  14:30 קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים? - דובת גריזלי
13/1/2005  15:31 דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2- -
13/1/2005  16:18 אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה - אריאלה
13/1/2005  18:53 תודה, החכמתי מכל התשובות. - סנפיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש