|
13/1/2005 15:52
|
קרן של בועז
|
מאת:
|
|
לדובה
|
כותרת:
|
אז בקשר ללקום לשניים זה ככה: בועז הולך לישון בשמונה והגר מתחילה את היום בשמונה עם גזים וצרחות עד 11 בלילה... מסכנה וגם אנחנו. ב11 אני הולכת לישון והיא בעריסה לידי ויש ימים שסוחבת עד ארבע ויש שקמה ב3 אבל אחרי שהיא חוזרת לישון לא נשאר הרבה מהלילה כי בועז מתחיל תיום בחמש וחצי... אז אנחנו יודעים שלישון נישן בגיל 50.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|