פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 18:53 סנפיר מאת:
תודה, החכמתי מכל התשובות. כותרת:
והבנתי שכנראה אין הרבה מה לעשות אלא להמשיך להכניסו אלינו למיטה, ולקוות שירדם כמה שיותר מהר.
וכמו שמישהי כתבה: לישון נישן בגיל 50....

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  09:44 הי סנפיר - קרן של בועז והגר
13/1/2005  09:55 כמה רעיונות - רוני ח
13/1/2005  10:33 איך זה עובד אצלינו - כנרת
13/1/2005  11:41 אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו". - HILLA
13/1/2005  14:30 קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים? - דובת גריזלי
13/1/2005  15:31 דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2- -
13/1/2005  15:52 לדובה - קרן של בועז
13/1/2005  16:18 אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה - אריאלה


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש