|
13/1/2005 16:18
|
אריאלה
|
מאת:
|
|
אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה
|
כותרת:
|
אני עם אליאב בלילה, ובעלי קם אל שתי ה"גדולות". גם בגלל שעד עכשיו הוא ינק די הרבה בלילה ולא קרה אף פעם שמישהי התעוררה ואני לא הייתי באמצע הנקה (מזל שהוא איתי ואני ישנה בזמן הזה), וגם בגלל שבעצם אני כל כך עייפה, שהפסקתי לשמוע אותן כשהן קמות. פעם אני הייתי מתעוררת ומעירה אותו אם צריך, אבל עכשיו אני כבר לא שומעת כלום. קשה. אריאלה
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|