פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/1/2005 16:18 אריאלה מאת:
אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה כותרת:
אני עם אליאב בלילה, ובעלי קם אל שתי ה"גדולות". גם בגלל שעד עכשיו הוא ינק די הרבה בלילה ולא קרה אף פעם שמישהי התעוררה ואני לא הייתי באמצע הנקה (מזל שהוא איתי ואני ישנה בזמן הזה), וגם בגלל שבעצם אני כל כך עייפה, שהפסקתי לשמוע אותן כשהן קמות. פעם אני הייתי מתעוררת ומעירה אותו אם צריך, אבל עכשיו אני כבר לא שומעת כלום. קשה.
אריאלה


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
13/1/2005  09:44 הי סנפיר - קרן של בועז והגר
13/1/2005  09:55 כמה רעיונות - רוני ח
13/1/2005  10:33 איך זה עובד אצלינו - כנרת
13/1/2005  11:41 אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו". - HILLA
13/1/2005  14:30 קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים? - דובת גריזלי
13/1/2005  15:31 דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2- -
13/1/2005  15:52 לדובה - קרן של בועז
13/1/2005  18:53 תודה, החכמתי מכל התשובות. - סנפיר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש