פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/1/2005 11:41
HILLA
מאת:
אנחנו שכבנו לידו במיטה שלו, לאחר שבא "לקרוא לנו".
כותרת:
היום כבר בדרך כלל מספיק שאנו מלווים אותו בחזרה, מציעים לשתות, מכסים ומלטפים.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
13/1/2005 09:44
הי סנפיר
-
קרן של בועז והגר
13/1/2005 09:55
כמה רעיונות
-
רוני ח
13/1/2005 10:33
איך זה עובד אצלינו
-
כנרת
13/1/2005 14:30
קרן, כל הכבוד. איך אפשר בכלל לקום לשניים ולהישאר שפויים?
-
דובת גריזלי
13/1/2005 15:31
דובה, תמיד את משעשעת אותי בתיאורים שלך (סליחה, לך זה קושי ואני משועשעת...), בתור מי שקמה ל 2-
-
13/1/2005 15:52
לדובה
-
קרן של בועז
13/1/2005 16:18
אז אצלנו היתה עד עכשיו חלוקה
-
אריאלה
13/1/2005 18:53
תודה, החכמתי מכל התשובות.
-
סנפיר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש