אוריאל היה עם אחותי ונפל על הפה. היא הביאה אותו מדמם, מייבב עם שן אחת שהסתובבה הצידה. זה ממש עיוות לו את הפנים והוא לא אכל כמה ימים כי כאב לו. אני בכלל לא חשבתי ללכת לרופא ואחרי כמה שבועות זה הסתדר לבד. אני יודעת שזה כל כך לא נעים, רק תתני לו חיבוקים ותעברי איתו את הימים הקשים. תרגישו טוב, אפרת
|
תוכן התגובה:
|