פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 13:29 אפרת של. מאת:
גם לנו זה קרה כותרת:
אוריאל היה עם אחותי ונפל על הפה. היא הביאה אותו מדמם, מייבב עם שן אחת שהסתובבה הצידה. זה ממש עיוות לו את הפנים והוא לא אכל כמה ימים כי כאב לו. אני בכלל לא חשבתי ללכת לרופא ואחרי כמה שבועות זה הסתדר לבד. אני יודעת שזה כל כך לא נעים, רק תתני לו חיבוקים ותעברי איתו את הימים הקשים. תרגישו טוב,
אפרת

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  12:25 עידית יקרה - שירין
15/1/2005  12:36 הרבה בריאות ויעבור מהר - לי
15/1/2005  12:45 עידיתי, - נני
15/1/2005  13:20 לאחיין שלי קרה סיפור דומה, הם היו במעקב ובסוף לא היה צריך לעשות דבר. השיניים חזרו למקומם לבד. וכשהן נשרו, השיניים הקבועות צמחו נכון ויפה. (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  14:23 עידית - מחזיקה לכם אצבעות - אמילי
15/1/2005  15:31 גם לנו זה קרה - עינת מ
15/1/2005  20:59 עידית - מיפי
15/1/2005  22:22 אוי, עידית מתוקה... - ליאתה
15/1/2005  23:16 תרגישו טוב - שירלי2
16/1/2005  07:37 אכן סוף שבוע לתפארת - גימלית
16/1/2005  08:11 לי זה קרה כשהייתי בת שש - ליאורקה
16/1/2005  08:43 אוי אוי אוי - מוניק
16/1/2005  10:01 תודה לכולכן על העידוד - עידית של שחר
16/1/2005  10:10 שולחת עידוד ואנרגיות חיוביות - אמא אוהבת (של אור)
16/1/2005  11:52 אויש כמה קשה .גם לנו זה קרה - רונה
16/1/2005  14:21 רונה ואמא של אור, תודה - עידית של שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש