|
15/1/2005 20:59
|
מיפי
|
מאת:
|
|
עידית
|
כותרת:
|
אוי... התעצבתי לשמוע ובדיוק שאלת על פריחה ואיפה אפשר לטייל ולראות פריחה הקטע הזה של לא להספיק לתפוס לפני שזה קורה מוכר לכולנו, זה שבריר שנייה אבל זה בלתי אפשרי להשיג את זה.
מקווה ששחר מרגיש טוב יותר ושהוא נח כרגע במיטתו. מקודמותיי אני מבינה שזה לא בלתי הפיך ושהכל כנראה יבוא על מקומו בשלום.
שיהיה לך ולקטנטן שבוע נפלא (בטח סבתא שלו תפנק אותו כהוגן...)
מיפי
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|