|
16/1/2005 14:21
|
עידית של שחר
|
מאת:
|
|
רונה ואמא של אור, תודה
|
כותרת:
|
אני יודעת ששתיכן כותבות מתוך ניסיון ומה שכתבתן באמת מעודד. רונה, אני עדיין זוכרת את המקרה שלכם (לא זכרתי למי זה קרה אבל אני זוכרת בבירור את המקרה) וטוב לשמוע שהכל הסתדר. מקווה שגם לנו יהיה מזל כזה. שוב תודה לכן יקרות. עידית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|