קודם כל, מקווה שהוירוס יעבור מהר ושחר ירגיש טוב. לגבי השיניים, לא מניסיון אישי, אבל ראיתי כאן בפורום מספר המלצות על ד"ר אייל בוצר. הנה - http://www.leida.co.il/reply.asp?rep=145001 ולמרות שכל-כך טבעי להאשים את עצמנו במה שקורה ("אם רק הייתי משגיחה יותר טוב, אם רק הייתי שמה לב..."), הרי זה בלתי-אפשרי למנוע דברים מהסוג הזה. ברגע שילדים מתחילים לזחול, לעמוד, ללכת, לטפס, לחקור את סביבתם, כנראה שתאונות קטנות הן בלתי נמנעות, כמה שנשתדל לשמור ולהגן. מאחלת לכם סופי שבוע טובים יותר!
|
תוכן התגובה:
|