פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
15/1/2005 22:22 ליאתה מאת:
אוי, עידית מתוקה... כותרת:
כל כך התעצבתי לקרוא אותך. את נשמעת כל כך עצובה...
חייבת להודות שאפילו אני כבר הספקתי להתעודד מהתשובות של קודמותי. מקווה שגם את. וכמובן - שום סיבה שבעולם להאשים את עצמך, אמא נהדרת שכמוך! אני יודעת שזה בלתי נמנע וקשה שלא - אבל כדי למנוע מקרים מהסוג הזה, שחר היה צריך למצוא את עצמו כל הזמן על הידיים שלך (וגם אז - היית יכולה ליפול יחד איתו...) לפעמים, למרבה הצער, זה בלתי נמנע. מקווה רק שכולכם תרגישו טוב מהר ושהכל יסתדר מעצמו.
נשיקות לקטנצ'יק!

ליאתה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  12:25 עידית יקרה - שירין
15/1/2005  12:36 הרבה בריאות ויעבור מהר - לי
15/1/2005  12:45 עידיתי, - נני
15/1/2005  13:20 לאחיין שלי קרה סיפור דומה, הם היו במעקב ובסוף לא היה צריך לעשות דבר. השיניים חזרו למקומם לבד. וכשהן נשרו, השיניים הקבועות צמחו נכון ויפה. (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  13:29 גם לנו זה קרה - אפרת של.
15/1/2005  14:23 עידית - מחזיקה לכם אצבעות - אמילי
15/1/2005  15:31 גם לנו זה קרה - עינת מ
15/1/2005  20:59 עידית - מיפי
15/1/2005  23:16 תרגישו טוב - שירלי2
16/1/2005  07:37 אכן סוף שבוע לתפארת - גימלית
16/1/2005  08:11 לי זה קרה כשהייתי בת שש - ליאורקה
16/1/2005  08:43 אוי אוי אוי - מוניק
16/1/2005  10:01 תודה לכולכן על העידוד - עידית של שחר
16/1/2005  10:10 שולחת עידוד ואנרגיות חיוביות - אמא אוהבת (של אור)
16/1/2005  11:52 אויש כמה קשה .גם לנו זה קרה - רונה
16/1/2005  14:21 רונה ואמא של אור, תודה - עידית של שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש