פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
15/1/2005 23:16
שירלי2
מאת:
תרגישו טוב
כותרת:
מקווה שזה כלום ויעבור מעצמו כמו שאפרת והילה כתבו, מחזיקה לכם אצבעות. גם אני בדעה שזה ממש לא תלוי בך, זה גיל שחייבים לנסות לעשות הכל ובגלל זה גם נופלים הרבה פעמים (גם איתי נפל היום פעמיים, בהחלט לא נעים).
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
15/1/2005 12:25
עידית יקרה
-
שירין
15/1/2005 12:36
הרבה בריאות ויעבור מהר
-
לי
15/1/2005 12:45
עידיתי,
-
נני
15/1/2005 13:20
לאחיין שלי קרה סיפור דומה, הם היו במעקב ובסוף לא היה צריך לעשות דבר. השיניים חזרו למקומם לבד. וכשהן נשרו, השיניים הקבועות צמחו נכון ויפה. (ל"ת)
-
HILLA
15/1/2005 13:29
גם לנו זה קרה
-
אפרת של.
15/1/2005 14:23
עידית - מחזיקה לכם אצבעות
-
אמילי
15/1/2005 15:31
גם לנו זה קרה
-
עינת מ
15/1/2005 20:59
עידית
-
מיפי
15/1/2005 22:22
אוי, עידית מתוקה...
-
ליאתה
16/1/2005 07:37
אכן סוף שבוע לתפארת
-
גימלית
16/1/2005 08:11
לי זה קרה כשהייתי בת שש
-
ליאורקה
16/1/2005 08:43
אוי אוי אוי
-
מוניק
16/1/2005 10:01
תודה לכולכן על העידוד
-
עידית של שחר
16/1/2005 10:10
שולחת עידוד ואנרגיות חיוביות
-
אמא אוהבת (של אור)
16/1/2005 11:52
אויש כמה קשה .גם לנו זה קרה
-
רונה
16/1/2005 14:21
רונה ואמא של אור, תודה
-
עידית של שחר
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש