פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
16/1/2005 10:01 עידית של שחר מאת:
תודה לכולכן על העידוד כותרת:
ועל המילים החמות. אתן מקסימות. היה לנו לילה לא קל, שחר מתעורר המון פעמים. וגם כשהוא ער הוא ממש לא הילד שאנחנו רגילים אליו, לא צוחק, לא שמח, לא משחק רק מנסה למצוא נחמה בידיים שלנו (ובבקבוק החלב). היינו בבוקר אצל הרופא משפחה שלנו שטען שכבר ראה חבלות יותר קשות, לא שזה אמור לעודד אותי... גם אני מאוד מקווה שהכל יסתדר מעצמו ושהנפיחות תרד והכאב יעבור והתינוקי שלי יחזור להיות הילד השמח והבטוח שהיה. שיהיה לכולנו שבוע טוב. עידית.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
15/1/2005  12:25 עידית יקרה - שירין
15/1/2005  12:36 הרבה בריאות ויעבור מהר - לי
15/1/2005  12:45 עידיתי, - נני
15/1/2005  13:20 לאחיין שלי קרה סיפור דומה, הם היו במעקב ובסוף לא היה צריך לעשות דבר. השיניים חזרו למקומם לבד. וכשהן נשרו, השיניים הקבועות צמחו נכון ויפה. (ל"ת) - HILLA
15/1/2005  13:29 גם לנו זה קרה - אפרת של.
15/1/2005  14:23 עידית - מחזיקה לכם אצבעות - אמילי
15/1/2005  15:31 גם לנו זה קרה - עינת מ
15/1/2005  20:59 עידית - מיפי
15/1/2005  22:22 אוי, עידית מתוקה... - ליאתה
15/1/2005  23:16 תרגישו טוב - שירלי2
16/1/2005  07:37 אכן סוף שבוע לתפארת - גימלית
16/1/2005  08:11 לי זה קרה כשהייתי בת שש - ליאורקה
16/1/2005  08:43 אוי אוי אוי - מוניק
16/1/2005  10:10 שולחת עידוד ואנרגיות חיוביות - אמא אוהבת (של אור)
16/1/2005  11:52 אויש כמה קשה .גם לנו זה קרה - רונה
16/1/2005  14:21 רונה ואמא של אור, תודה - עידית של שחר


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש