ועל המילים החמות. אתן מקסימות. היה לנו לילה לא קל, שחר מתעורר המון פעמים. וגם כשהוא ער הוא ממש לא הילד שאנחנו רגילים אליו, לא צוחק, לא שמח, לא משחק רק מנסה למצוא נחמה בידיים שלנו (ובבקבוק החלב). היינו בבוקר אצל הרופא משפחה שלנו שטען שכבר ראה חבלות יותר קשות, לא שזה אמור לעודד אותי... גם אני מאוד מקווה שהכל יסתדר מעצמו ושהנפיחות תרד והכאב יעבור והתינוקי שלי יחזור להיות הילד השמח והבטוח שהיה. שיהיה לכולנו שבוע טוב. עידית.
|
תוכן התגובה:
|