פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2005 13:51 % מאת:
לא צריך להיות היסטריים ולהגזים. (ל"ת) כותרת:


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  13:39 האם זה לא כמו לאכול עוגה? - הלה
9/2/2005  13:39 אני אצטרף, הכוונה שגם אנחנו נכתוב מכתב לטבעול? אין בעיה, אשלח להם! זה ממש לא בסדר. (ל"ת) - אירנה
9/2/2005  13:40 הלה, גם זה אסור! והפורום מלא בשאלות "איך להכין קציצות/ עוגיות/ פשטידות בלי ביצים?". (ל"ת) - HILLA
9/2/2005  13:42 הילה - תודה! - שירין
9/2/2005  13:42 תודה, תמיד חשבתי שמדובר רק בביצה "נקי" (קשה, חביתה...) (ל"ת) - הלה
9/2/2005  14:11 לאחוזון, כל אחת לעצמה יכולה לחשוב עד כמה היא מגזימה בהיסטריה הפרטית שלה. אבל מבין רבבות התינוקות שחיים במדינה, יש גם כאלו שאכילת שניצל כזה תגרום להם לנזקים בלתי הפיכים. - HILLA
9/2/2005  14:46 טוענים שלא הדגשתי מספיק כי מדובר בסדרה החדשה שמוצהרת כמיועדת לקטנטנים, מהביס הראשון (ל"ת) - HILLA
9/2/2005  14:49 מזעזע ביותר!!! מדהים כמה אסור לסמוך על מה שמצוייר וכתוב על האריזה ובפרסומות!! תמיד לקרוא את רשימת המרכיבים! - אלה
9/2/2005  15:11 מזעזע, כאילו שלא הספיק הסיפור של רמדיה... תודה הילה וכל הכבוד! - נלי
9/2/2005  15:16 הילה, אני חושבת שהם היו צריכים להדגיש שהמוצר מכיל ביצים, אבל אני ת-מ-י-ד בודקת את רשימת הרכיבים. הייתי רוצה להאמין שכך נוהגים כולם. ועוד - המילה תינוק לא מוזכרת על האריזה! - ענבר
9/2/2005  15:17 עדר של מטומט... - שיער ירוק
9/2/2005  15:20 הילד שלי מגיל 10 ח' אוכל ביצה ולא קרה כלום???? (ל"ת) - הילד שאכל ביצה
9/2/2005  15:41 שיער ירוק, מה הסיפור שלך? - נורית של ניצן ונעמה
9/2/2005  15:46 לגברת הירוקה- - גילי אבישי
9/2/2005  15:49 נכון שהמסקנה הראשונית שלנו היא שצריך לקרוא. - HILLA
9/2/2005  16:23 וגם כשכתוב, (ל"ת) - נועה
9/2/2005  16:25 סליחה - המשך - נועה
9/2/2005  20:30 מה זה???? גועל נפש "ירוקה"! - ליאתיתי
9/2/2005  20:57 ולי רק נותר להיזכר בביסקוויט של רמדיה - יונית
9/2/2005  21:04 טובה והילה- יישר כח. - סיס
9/2/2005  22:34 תודה הילה!! ואל תשכחו שהילה היא דוקטורנטית בביולוגיה במכון ויצמן שחוקרת את התחום !!!! (ל"ת) - @
10/2/2005  06:09 נו באמת נראה לי ממש תמוה ללכת כל הזמן לפי המלצות התזונאים - גג
10/2/2005  11:46 @, תודה, אבך במכון וולקני, ולא בדיוק התחום. אבל אכן בביולוגיה. :-) - HILLA
10/2/2005  17:01 תודה גדולה הילה ותודה לכותבות. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש