פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
9/2/2005 15:41 נורית של ניצן ונעמה מאת:
שיער ירוק, מה הסיפור שלך? כותרת:
שמעת פעם על תרבות דיון? נימוס בסיסי? דרך ארץ?
ולעניין שלשמו התכנסנו - מה זה משנה מה כתוב באתר של טבעול? הילה ציינה שבפרסומות עובר מסר מטעה: "מדובר בסדרה חדשה המוגדרת על ידי היצרנים כ"מזון מוצק ראשוני" "מהביס הראשון" ובפרסומות מככב תינוק שניתן בהחלט להניח שעדיין לא בן שנה."
לטעון שהיצרנים אינם אחראים למסרים המשתמעים מהפרסומות שלהם זה שיא ההיתממות.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
9/2/2005  13:39 האם זה לא כמו לאכול עוגה? - הלה
9/2/2005  13:39 אני אצטרף, הכוונה שגם אנחנו נכתוב מכתב לטבעול? אין בעיה, אשלח להם! זה ממש לא בסדר. (ל"ת) - אירנה
9/2/2005  13:40 הלה, גם זה אסור! והפורום מלא בשאלות "איך להכין קציצות/ עוגיות/ פשטידות בלי ביצים?". (ל"ת) - HILLA
9/2/2005  13:42 הילה - תודה! - שירין
9/2/2005  13:42 תודה, תמיד חשבתי שמדובר רק בביצה "נקי" (קשה, חביתה...) (ל"ת) - הלה
9/2/2005  13:51 לא צריך להיות היסטריים ולהגזים. (ל"ת) - %
9/2/2005  14:11 לאחוזון, כל אחת לעצמה יכולה לחשוב עד כמה היא מגזימה בהיסטריה הפרטית שלה. אבל מבין רבבות התינוקות שחיים במדינה, יש גם כאלו שאכילת שניצל כזה תגרום להם לנזקים בלתי הפיכים. - HILLA
9/2/2005  14:46 טוענים שלא הדגשתי מספיק כי מדובר בסדרה החדשה שמוצהרת כמיועדת לקטנטנים, מהביס הראשון (ל"ת) - HILLA
9/2/2005  14:49 מזעזע ביותר!!! מדהים כמה אסור לסמוך על מה שמצוייר וכתוב על האריזה ובפרסומות!! תמיד לקרוא את רשימת המרכיבים! - אלה
9/2/2005  15:11 מזעזע, כאילו שלא הספיק הסיפור של רמדיה... תודה הילה וכל הכבוד! - נלי
9/2/2005  15:16 הילה, אני חושבת שהם היו צריכים להדגיש שהמוצר מכיל ביצים, אבל אני ת-מ-י-ד בודקת את רשימת הרכיבים. הייתי רוצה להאמין שכך נוהגים כולם. ועוד - המילה תינוק לא מוזכרת על האריזה! - ענבר
9/2/2005  15:17 עדר של מטומט... - שיער ירוק
9/2/2005  15:20 הילד שלי מגיל 10 ח' אוכל ביצה ולא קרה כלום???? (ל"ת) - הילד שאכל ביצה
9/2/2005  15:46 לגברת הירוקה- - גילי אבישי
9/2/2005  15:49 נכון שהמסקנה הראשונית שלנו היא שצריך לקרוא. - HILLA
9/2/2005  16:23 וגם כשכתוב, (ל"ת) - נועה
9/2/2005  16:25 סליחה - המשך - נועה
9/2/2005  20:30 מה זה???? גועל נפש "ירוקה"! - ליאתיתי
9/2/2005  20:57 ולי רק נותר להיזכר בביסקוויט של רמדיה - יונית
9/2/2005  21:04 טובה והילה- יישר כח. - סיס
9/2/2005  22:34 תודה הילה!! ואל תשכחו שהילה היא דוקטורנטית בביולוגיה במכון ויצמן שחוקרת את התחום !!!! (ל"ת) - @
10/2/2005  06:09 נו באמת נראה לי ממש תמוה ללכת כל הזמן לפי המלצות התזונאים - גג
10/2/2005  11:46 @, תודה, אבך במכון וולקני, ולא בדיוק התחום. אבל אכן בביולוגיה. :-) - HILLA
10/2/2005  17:01 תודה גדולה הילה ותודה לכותבות. - טובה קראוזה - דיאטנית קלינית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש