|
9/2/2005 14:11
|
HILLA
|
מאת:
|
|
לאחוזון, כל אחת לעצמה יכולה לחשוב עד כמה היא מגזימה בהיסטריה הפרטית שלה. אבל מבין רבבות התינוקות שחיים במדינה, יש גם כאלו שאכילת שניצל כזה תגרום להם לנזקים בלתי הפיכים.
|
כותרת:
|
בטח שאכילה קבועה. אני לא קולטת איך חברה, בסדר גודל של טבעול, לוקחת עליה אחריות (גם אם מוסרית בלבד, כי על המוצר כתוב בקטן, ברשימת המרכיבים, ביצה) כזאת גדולה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|