פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
9/2/2005 16:23
נועה
מאת:
וגם כשכתוב, (ל"ת)
כותרת:
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
9/2/2005 13:39
האם זה לא כמו לאכול עוגה?
-
הלה
9/2/2005 13:39
אני אצטרף, הכוונה שגם אנחנו נכתוב מכתב לטבעול? אין בעיה, אשלח להם! זה ממש לא בסדר. (ל"ת)
-
אירנה
9/2/2005 13:40
הלה, גם זה אסור! והפורום מלא בשאלות "איך להכין קציצות/ עוגיות/ פשטידות בלי ביצים?". (ל"ת)
-
HILLA
9/2/2005 13:42
הילה - תודה!
-
שירין
9/2/2005 13:42
תודה, תמיד חשבתי שמדובר רק בביצה "נקי" (קשה, חביתה...) (ל"ת)
-
הלה
9/2/2005 13:51
לא צריך להיות היסטריים ולהגזים. (ל"ת)
-
%
9/2/2005 14:11
לאחוזון, כל אחת לעצמה יכולה לחשוב עד כמה היא מגזימה בהיסטריה הפרטית שלה. אבל מבין רבבות התינוקות שחיים במדינה, יש גם כאלו שאכילת שניצל כזה תגרום להם לנזקים בלתי הפיכים.
-
HILLA
9/2/2005 14:46
טוענים שלא הדגשתי מספיק כי מדובר בסדרה החדשה שמוצהרת כמיועדת לקטנטנים, מהביס הראשון (ל"ת)
-
HILLA
9/2/2005 14:49
מזעזע ביותר!!! מדהים כמה אסור לסמוך על מה שמצוייר וכתוב על האריזה ובפרסומות!! תמיד לקרוא את רשימת המרכיבים!
-
אלה
9/2/2005 15:11
מזעזע, כאילו שלא הספיק הסיפור של רמדיה... תודה הילה וכל הכבוד!
-
נלי
9/2/2005 15:16
הילה, אני חושבת שהם היו צריכים להדגיש שהמוצר מכיל ביצים, אבל אני ת-מ-י-ד בודקת את רשימת הרכיבים. הייתי רוצה להאמין שכך נוהגים כולם. ועוד - המילה תינוק לא מוזכרת על האריזה!
-
ענבר
9/2/2005 15:17
עדר של מטומט...
-
שיער ירוק
9/2/2005 15:20
הילד שלי מגיל 10 ח' אוכל ביצה ולא קרה כלום???? (ל"ת)
-
הילד שאכל ביצה
9/2/2005 15:41
שיער ירוק, מה הסיפור שלך?
-
נורית של ניצן ונעמה
9/2/2005 15:46
לגברת הירוקה-
-
גילי אבישי
9/2/2005 15:49
נכון שהמסקנה הראשונית שלנו היא שצריך לקרוא.
-
HILLA
9/2/2005 16:25
סליחה - המשך
-
נועה
9/2/2005 20:30
מה זה???? גועל נפש "ירוקה"!
-
ליאתיתי
9/2/2005 20:57
ולי רק נותר להיזכר בביסקוויט של רמדיה
-
יונית
9/2/2005 21:04
טובה והילה- יישר כח.
-
סיס
9/2/2005 22:34
תודה הילה!! ואל תשכחו שהילה היא דוקטורנטית בביולוגיה במכון ויצמן שחוקרת את התחום !!!! (ל"ת)
-
@
10/2/2005 06:09
נו באמת נראה לי ממש תמוה ללכת כל הזמן לפי המלצות התזונאים
-
גג
10/2/2005 11:46
@, תודה, אבך במכון וולקני, ולא בדיוק התחום. אבל אכן בביולוגיה. :-)
-
HILLA
10/2/2005 17:01
תודה גדולה הילה ותודה לכותבות.
-
טובה קראוזה - דיאטנית קלינית
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש