|
10/2/2005 06:09
|
גג
|
מאת:
|
|
נו באמת נראה לי ממש תמוה ללכת כל הזמן לפי המלצות התזונאים
|
כותרת:
|
הרי ילד חי ואוכל לפי מה שיש בבית שלו, ולפי אורח החיים בבית.והעובדה שמתחילים בגיל כל כך צעיר עם כל כך הרבה איסורים נראה לי שזה המתכון הבטוח להפרעות אכילה בגיל מאוחר יותר ואמא שמגיעה כן לתת לילד שלה טבעול בגיל מתחת לשנה וסליחה אם אני מכלילה תגיע גם בגיל מאוחר יותר. כי בית שרוב בשבוע מבשלים אוכל מוכן לא נכנסים מאכלים מוכנים מהסוג של טבעול, אלא שרוב הבתים היום האמהות בכלל לא מבשלות,ואם כן האם הן יושבות עם הילד?הרי הוא מגיע ויושב לבד(ואני מדברת על גיל מבוגר יותר) ואז מה הוא אוכל? בעיני אכילה נכונה ותזונה קשורה לאופן בו הבית מתנהג. אז נכון שיש דברים שתינוק לא יכול לאכול, אבל עם כל כך הרבה איסורים לי זה כבר נראה מתכון להפרעת אכילה בגיל מאוחר. אמא שחושבת אחרת.ורואה את התוצאות בבית.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|