וגג, צודקת בעניין התנהלות העניינים הקשורים לאוכל בבית וחשיבותה. אבל זה לא סותר. אפשר להתיחס נכון לאוכל, לאכול ביחד ארוחת ערב, ליד שולחן וכו, ועדיין לאכול לפי המלצות משרד הבריאות. כל משפחה יכולה לשים יותר דגש על מה שחשוב לה. ובאמת הייתי שמחה אם החיים היו רגועים יותר ומאפשרים בישול הארוחות אצלי בבית, וגם בבתים האחרים. לבריאות ובתיאבון
|
תוכן התגובה:
|