|
12/10/2006 14:28
|
אמירית
|
מאת:
|
|
מצטערת לשמוע
|
כותרת:
|
אכן כואב וקשה. גם אני עברתי, בשבוע דומה לשלך, הפלה טבעית וגרידה.
לשאלתך, מחכים חודש אחרי ההפלה עד לנסיונות הבאים להכנס להריון.
לא יודעת לגבי הסיכויים להפיל שוב, אבל כן יכולה להגיד לך, שאנחנו נכנסנו מייד להריון הבא (בחודש שאחרי החודש שצריך לחכות), וההסבר לכך הוא ההורמונים שמפריש הגוף בתהליך ההפלה, שמעודדים קליטה של עוד הריון. כנראה מנגנון מדהים של הגוף.
מאחלת לך שתכנסי להריון תקין שוב. זה הדבר היחיד שעזר לי.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|