פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/10/2006 14:28 אמירית מאת:
מצטערת לשמוע כותרת:
אכן כואב וקשה. גם אני עברתי, בשבוע דומה לשלך, הפלה טבעית וגרידה.

לשאלתך, מחכים חודש אחרי ההפלה עד לנסיונות הבאים להכנס להריון.

לא יודעת לגבי הסיכויים להפיל שוב, אבל כן יכולה להגיד לך, שאנחנו נכנסנו מייד להריון הבא (בחודש שאחרי החודש שצריך לחכות), וההסבר לכך הוא ההורמונים שמפריש הגוף בתהליך ההפלה, שמעודדים קליטה של עוד הריון. כנראה מנגנון מדהים של הגוף.

מאחלת לך שתכנסי להריון תקין שוב. זה הדבר היחיד שעזר לי.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  17:29 ומנסיוני - גם אני הייתי שם
12/10/2006  19:21 מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה - annat
12/10/2006  19:36 annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  20:44 ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת) - דיתי
12/10/2006  21:37 עננת, - ריש
12/10/2006  21:40 ענת יקרה, - טובה קראוזה
13/10/2006  06:43 י.ג. וענת יקרות - יסמין
13/10/2006  08:56 עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן - דג זהב
13/10/2006  14:42 משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת) - דפנה
13/10/2006  15:02 עננת יקרה - רותי קרני הורוביץ
14/10/2006  10:02 תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי - annat
14/10/2006  10:03 אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת) - קרן
14/10/2006  14:27 צורות של צער - רותי קרני הורוביץ
15/10/2006  09:23 לכל המשיבות תודה רבה ולענת - י.ג.
15/10/2006  16:19 י.ג ועננת יקרות- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש