פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
14/10/2006 14:27 רותי קרני הורוביץ מאת:
צורות של צער כותרת:
עננת יקרה,
רפול, כן, רפול, אמר פעם שהאבל הוא פרטי. רפול איבד בן. כל אחד מאיתנו מתמודד עם צורות אחרות של אבדן בנקודות מסוימות על רצף חייו.

פעם לפני שנים, משהו התפנצ'ר לי ולקחתי את קוקטייל הפרוגסטרון ההוא. לרגע לא הצטערתי. לא שאפשר להשוות. אני באמת שואלת. כי אני יודעת, שלא כולם מתאבלים, בטח שלא לנצח.

אני שואלת כי אני לא יודעת איך את חווה את זה. ואם את חוסכת את הפירוט מאיתנו או מעצמך ככה זה צריך להיות.

בפסיכולוגיה מייחסים חשיבות רבה לתהליך העיבוד של האבל. לעניות דעתי אנחנו כחברה כופים על היחיד אבל שלא לפי מידתו: ממושך מדי או לא תמאים לו, ובכך מפחיתים מחד בעוצמת הכאב שנחווה באמת ומאידך עלולים להגביר עוצמות לא רלוונטיות כמו משך במקרה אחד או צורה במקרה אחר.

אני די מגששת באפלה ובוודאי מסורבלת בהתנסחותי אך אני מחפשת אחר רמזים שיעזרו להוציא את הכאב הזה מחזקת הפרט. באופן פלסטי אנחנו נראים לי שקועים באותה זפת אך מבודדים זה מזה בציפוי זכוכית דק. ואז, האבל הוא פרטי...



תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  14:28 מצטערת לשמוע - אמירית
12/10/2006  17:29 ומנסיוני - גם אני הייתי שם
12/10/2006  19:21 מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה - annat
12/10/2006  19:36 annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  20:44 ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת) - דיתי
12/10/2006  21:37 עננת, - ריש
12/10/2006  21:40 ענת יקרה, - טובה קראוזה
13/10/2006  06:43 י.ג. וענת יקרות - יסמין
13/10/2006  08:56 עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן - דג זהב
13/10/2006  14:42 משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת) - דפנה
13/10/2006  15:02 עננת יקרה - רותי קרני הורוביץ
14/10/2006  10:02 תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי - annat
14/10/2006  10:03 אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת) - קרן
15/10/2006  09:23 לכל המשיבות תודה רבה ולענת - י.ג.
15/10/2006  16:19 י.ג ועננת יקרות- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש