|
12/10/2006 17:29
|
גם אני הייתי שם
|
מאת:
|
|
ומנסיוני
|
כותרת:
|
הרופאים אומרים להתחיל כבר בחודש שאחרי קבלת המחזור. אני לא הרגשתי נכון עם עצת הרופאים והמתנתי 3 חודשים, כדי לתת לגוף להתאושש ולהתחזק. במקביל לקחתי טיפול הומאופטי מחזק. אחרי 3 חודשי נסיונות הרינו שוב ואת התוצאות אנחנו מחבקים היום. אגב, קבלת המחזור לא חייבת להופיע "בול בזמן", כי הגוף מתנהג קצת בדומה לאחרי לידה ויש כאלו שמקבלות מחזור אחרי חודש ויש אחרי יותר.
מכירה סיפורים משני הסוגים (כאלו שהרו מיד אחרי ההפלה וכאלו שהמתינו) אז לא חושבת שיש סטטיסטיקה ברורה כזו או אחרת. תעשי איך שאת מרגישה. בכל מקרה המתיני אחרי קבלת המחזור.
המון המון בהצלחה והרבה בריאות!
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|