|
15/10/2006 16:19
|
לל
|
מאת:
|
|
י.ג ועננת יקרות-
|
כותרת:
|
צר לי לשמוע על שקרה. מקווה בשבילכן שתלכו עם תחושותיכן, שהשלווה והאושר יחזרו מהר... י.ג- בתור בוגרת הפלה , יכולה לומר לך שהתקופה עד לקבלת המחזור (לאחר ההפלה) היתה עבורי תקופה מורטת עצבים. המחזור הגיע רק לאחר כשישה שבועות (אפילו קצת יותר) ואז הרגשתי שהגוף שלי חוזר לעצמו, הרגשתי סגירת מעגל מסויימת ופתיחת מעגל חדש. בסוף אותו מעגל חדש נולד לי בני האהוב (וכמה טוב שדווקא הוא נולד לי, הוא ולא אחר...). מאחלת לשתיכן תקופת החלמה, עיבוד האבל והמציאות, מציאת הטוב בזמנו... שולחת לכן חיבוק גדול.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|