פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 15:02 רותי קרני הורוביץ מאת:
עננת יקרה כותרת:
איך את מרגישה? חתכת עדכון. איך את מרגישה? כי לא לכולן צריך לאחל להתגבר על משבר שלא הגיע, או להשתתף בצער שלא הופיע.
מאחלת לך ולי.ג. הריונות מוצלחים להבא.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  14:28 מצטערת לשמוע - אמירית
12/10/2006  17:29 ומנסיוני - גם אני הייתי שם
12/10/2006  19:21 מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה - annat
12/10/2006  19:36 annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  20:44 ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת) - דיתי
12/10/2006  21:37 עננת, - ריש
12/10/2006  21:40 ענת יקרה, - טובה קראוזה
13/10/2006  06:43 י.ג. וענת יקרות - יסמין
13/10/2006  08:56 עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן - דג זהב
13/10/2006  14:42 משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת) - דפנה
14/10/2006  10:02 תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי - annat
14/10/2006  10:03 אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת) - קרן
14/10/2006  14:27 צורות של צער - רותי קרני הורוביץ
15/10/2006  09:23 לכל המשיבות תודה רבה ולענת - י.ג.
15/10/2006  16:19 י.ג ועננת יקרות- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש