פורום
השבוע
אינדקס
אופנה
יוגה
גברים וצירים
היום שאחרי
הצילו צירים
תזונה
מאמרים
חדשות
ראשי
13/10/2006 15:02
רותי קרני הורוביץ
מאת:
עננת יקרה
כותרת:
איך את מרגישה? חתכת עדכון. איך את מרגישה? כי לא לכולן צריך לאחל להתגבר על משבר שלא הגיע, או להשתתף בצער שלא הופיע.
מאחלת לך ולי.ג. הריונות מוצלחים להבא.
תוכן התגובה:
תגובות נוספות
12/10/2006 14:28
מצטערת לשמוע
-
אמירית
12/10/2006 17:29
ומנסיוני
-
גם אני הייתי שם
12/10/2006 19:21
מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה
-
annat
12/10/2006 19:36
annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת)
-
רונה
12/10/2006 20:44
ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת)
-
דיתי
12/10/2006 21:37
עננת,
-
ריש
12/10/2006 21:40
ענת יקרה,
-
טובה קראוזה
13/10/2006 06:43
י.ג. וענת יקרות
-
יסמין
13/10/2006 08:56
עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן
-
דג זהב
13/10/2006 14:42
משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת)
-
דפנה
14/10/2006 10:02
תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי
-
annat
14/10/2006 10:03
אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת)
-
קרן
14/10/2006 14:27
צורות של צער
-
רותי קרני הורוביץ
15/10/2006 09:23
לכל המשיבות תודה רבה ולענת
-
י.ג.
15/10/2006 16:19
י.ג ועננת יקרות-
-
לל
כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה ©
יצירת קשר
תקנון ותנאי שימוש