|
15/10/2006 09:23
|
י.ג.
|
מאת:
|
|
לכל המשיבות תודה רבה ולענת
|
כותרת:
|
אני מודה לכולן על התשובות וענת בלי להכיר אותך, אני איתך כואבת את כאבינו. מאחלת לשתינו הריון תקין (ושיבוא מהר). אגב, אנחנו שבוע וחצי אחרי הגרידה טסנו לאיטליה שלושתינו (עם הילדה). ועכשיו שחזרנו המציאות וההתמודדות כמובן חיכו לנו ולא נעלמו. ושוב תודה לכל אחת ואחת על התגובות. מקווה לעדכן שוב עם ידיעות משמחות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|