פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
13/10/2006 06:43 יסמין מאת:
י.ג. וענת יקרות כותרת:
ענת, מצטערת שאת עוברת סבל שכזה, ומקווה שמתמצאי לך את דרכך בתוכו וממנו ושיתגשם רצונך.
י.ג., משתתפת בכאבך ובצערך על האובדן הזה. הרופאים אכן ממליצים בד"כ לחכות לפחות מחזור אחד ואז לחזור לנסיונות להרות שוב, מכיוון שמבחינה הורמונלית יש אז סיכוי טוב יותר לקליטת ההריון. אך יש נשים שלא מחכות, ומהרגע שהן מרגישות מוכנות לכך פיזית ונפשית - הן מנסות שוב. תוצאה של נסיון כזה התרוצצה אתמול בביתי, בת שנתיים וקצת..
שיתגשם במהרה ובטוב, ימשיך ויסתיים בידיים מלאות ומשם, ביחד באהבה ובבריאות.
יסמין


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
12/10/2006  14:28 מצטערת לשמוע - אמירית
12/10/2006  17:29 ומנסיוני - גם אני הייתי שם
12/10/2006  19:21 מנצלת את ההזדמנות לעדכן ומשיבה - annat
12/10/2006  19:36 annat , אני איתך בכאבך. חיבוק חזק אהובה וימים ורודים יותר במהרה. (ל"ת) - רונה
12/10/2006  20:44 ענת, צר לשמוע )-: (ל"ת) - דיתי
12/10/2006  21:37 עננת, - ריש
12/10/2006  21:40 ענת יקרה, - טובה קראוזה
13/10/2006  08:56 עננת וי.ג , משתתפת בצערכן על האובדן - דג זהב
13/10/2006  14:42 משתתפת ומציעה להתחשב גם במוכנות הרגשית ולא רק הגופנית. (ל"ת) - דפנה
13/10/2006  15:02 עננת יקרה - רותי קרני הורוביץ
14/10/2006  10:02 תודה למשתתפות ולמאחלות, ולרותי - annat
14/10/2006  10:03 אוי עננת, היה לי עצוב לשמוע, מקווה שהעיבוד, ההשלמה, וההריון החדש יגיעו מהר! (ל"ת) - קרן
14/10/2006  14:27 צורות של צער - רותי קרני הורוביץ
15/10/2006  09:23 לכל המשיבות תודה רבה ולענת - י.ג.
15/10/2006  16:19 י.ג ועננת יקרות- - לל


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש