|
13/10/2006 06:43
|
יסמין
|
מאת:
|
|
י.ג. וענת יקרות
|
כותרת:
|
ענת, מצטערת שאת עוברת סבל שכזה, ומקווה שמתמצאי לך את דרכך בתוכו וממנו ושיתגשם רצונך. י.ג., משתתפת בכאבך ובצערך על האובדן הזה. הרופאים אכן ממליצים בד"כ לחכות לפחות מחזור אחד ואז לחזור לנסיונות להרות שוב, מכיוון שמבחינה הורמונלית יש אז סיכוי טוב יותר לקליטת ההריון. אך יש נשים שלא מחכות, ומהרגע שהן מרגישות מוכנות לכך פיזית ונפשית - הן מנסות שוב. תוצאה של נסיון כזה התרוצצה אתמול בביתי, בת שנתיים וקצת.. שיתגשם במהרה ובטוב, ימשיך ויסתיים בידיים מלאות ומשם, ביחד באהבה ובבריאות. יסמין
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|