בעיקרון, אם הייתי המשטרה, הייתי יותר מתייחסת לנקודה שהילד בחוץ "לבד", ומתעלמת מהנושא של הטמפרטורה. התלונה היחידה שיכולה להיות כאן, לפי דעתי, זה שהילד בסכנת חטיפה.
בעיקרון, כהורה חלה עלייך החובה לדאוג לילדך ואם את מתרשלת בכך ניתן לפתוח לך תיק.
נכון שמרגיז שמתערבים ואומרים לך מה לעשות, אבל ראי לאן זה הגיע. זה לא יפסיק: הנשמות הטובות בספא ימשיכו לאמלל אותך עד שתיכנעי. אז או שתיכנעי - או שתעברי ספא.
בכל מקרה, אין לך מה לדאוג לגבי השוטרים. גם אם יזמנו אותך לחקירה או ישלחו אליך הביתה עובדת סוציאלית - לא עשית שום דבר שיכול להצדיק פתיחת תיק: הילד במצב גופני טוב, ללא סימנים של התעללות, וכל "פשעך" ששמת אותו מעבר לדלת כאשר התעמלת. באמת אין לך מה לדאוג.
|
תוכן התגובה:
|