פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
29/1/2003 15:17 פיי מאת:
החובה לדאוג לחסרי ישע - כותרת:
בעיקרון, אם הייתי המשטרה, הייתי יותר מתייחסת לנקודה שהילד בחוץ "לבד", ומתעלמת מהנושא של הטמפרטורה. התלונה היחידה שיכולה להיות כאן, לפי דעתי, זה שהילד בסכנת חטיפה.

בעיקרון, כהורה חלה עלייך החובה לדאוג לילדך ואם את מתרשלת בכך ניתן לפתוח לך תיק.

נכון שמרגיז שמתערבים ואומרים לך מה לעשות, אבל ראי לאן זה הגיע. זה לא יפסיק: הנשמות הטובות בספא ימשיכו לאמלל אותך עד שתיכנעי. אז או שתיכנעי - או שתעברי ספא.

בכל מקרה, אין לך מה לדאוג לגבי השוטרים. גם אם יזמנו אותך לחקירה או ישלחו אליך הביתה עובדת סוציאלית - לא עשית שום דבר שיכול להצדיק פתיחת תיק: הילד במצב גופני טוב, ללא סימנים של התעללות, וכל "פשעך" ששמת אותו מעבר לדלת כאשר התעמלת. באמת אין לך מה לדאוג.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  14:58 בשבוע שעבר איזה סבתא התקשרה ל"יש עם מי לדבר" - Hilla
29/1/2003  15:21 לאיילה קשה לי להאמין שהמשטרה תטריח את עצמה - אמא של סיוון
29/1/2003  15:34 איילה - דין דין
29/1/2003  15:44 איילה סליחה שאני לא עם כל העדר-אבל אולי ,אם כל כך הרבה רואים לנכון להעיר לך, - שין
29/1/2003  15:48 אני בדעתה של שין. כנראה שאת צריכה סימנים 'מלמעלה' כדי להבין משהו. - אחת
29/1/2003  15:56 מסכימה עם שין ועם"אחת".תנסי להסתכל על - רונית
29/1/2003  16:03 שין ואחת - דווקא בדיון הקודם בנושא אני חושבת שכולן - טנגה
29/1/2003  16:07 זה שהרוב עושה או לא עושה משהו לא הופך את זה לצודק - אוריתה
29/1/2003  16:08 זה שהרוב עושה או לא עושה משהו לא הופך את זה לצודק - אוריתה
29/1/2003  16:11 בנות יקרות מסכימות או לא זו לא השאלה, ככה איילה בחרה לגדל את הילד שלה - רונה א
29/1/2003  16:15 הבהרה: קודם כל החצר היא פנימית - איילה
29/1/2003  16:17 אף אחד לא שופט חלילה. אבל אם היא פונה אלינו בפורום ומספרת את מה שקורה לה, היא צריכה לשמוע גם דיעות שאולי לא צפתה להן. ויפה אמרה אוריתה - אחת
29/1/2003  16:20 הביאו משטרה זה כן ביג דיל. ומה שעושים פה עכשיו זה עליהום לסוג אמהות שקצת שונה ממה שאתן מכירות (ל"ת) - רונה א
29/1/2003  16:22 ועוד משהו - מי יכול לקחת לעצמו זכות להגיד לשני מה טוב ומה לו לילד שלו - איילה
29/1/2003  16:26 איילה, יפה הבחנת בין הפחד של החברה מן האחר והשונה. עדיין, את מחמיצה את השורה התחתונה - אוריתה
29/1/2003  16:27 לפני הכל - הכי לא בסדר זה הגברת שלקחה יוזמה - עידית-ת
29/1/2003  16:36 בקופנהגן תמיד שמים עגלות בחוץ כשנכנסים לבית קפה או דואר או חנות. גם בחורף. זאת הנורמה. (ל"ת) - זה סתם טימטום ישראלי
29/1/2003  16:40 אוריתה, היא לא מבקשת אישור ולא התפלספות, לאף אחד לא היתה זכות להזמין משטרה בסיטואציה הזו - רונה א
29/1/2003  16:50 רו נה, היתה זכות או לא - זה לא רלוונטי עכשיו - אוריתה
29/1/2003  16:56 בנות, כולנו מקבלות כל הזמן הערות על כך שאנו חונקות את הילדים שלנו במנשא. ואנשים באת חושבים שהוא יכול למות מחנק, זה אומר שאנו מתעללות בהם? - Hilla
29/1/2003  17:20 על חובות, זכויות וחמודי - טנגה
29/1/2003  18:10 לאיילת התנצלות ותוספת אחרונה - אחת
29/1/2003  18:21 איילה חביבה - גילי אבישי
29/1/2003  18:56 בלי קשר למקרה שאיילה תיארה - חשוב מאוד שהחברה תיקח אחריות על ילדים! - נומי
29/1/2003  20:40 כל הכבוד רונה כן ירבו (ל"ת) - צופה
29/1/2003  21:17 אילה, אני הזהרתי אותך מפני אפשרות כזאת. - אריאלה
29/1/2003  21:51 אילה משהו קצת אחר - איריס אשוח
30/1/2003  02:02 היי אילה סוף כל סוף אני מרגישה לא לבד - שרה
30/1/2003  04:34 השבוע הוצאתי את תינוקי בקור של 16-!!! - עינת מ
30/1/2003  08:55 שרה, קצת הגזמת, - נני
30/1/2003  09:33 בתגובה לדבריה של אריאלה - אייך להיות רומאי ברומא - Adi
30/1/2003  10:01 נני, מה את שמה לי מילים בפה - שרה
30/1/2003  13:50 אריאלה - גילי אבישי
30/1/2003  13:50 שרה, - נני
30/1/2003  21:09 גם אני שמה את החמודה שלנו לישון - אם תצחק
30/1/2003  22:20 קודם כל איילה אני מקווה שנרגעת מהחוויה הנוראית הזו....וגם משהו לשרה... - שרי
30/1/2003  22:54 איילה אני לגמרי איתך - אילנה
31/1/2003  22:00 לשרי - שרה
1/2/2003  15:16 אוקי שרה - את הכוונה הבנתי, אבל בכל זאת אני חושבת שבחירת המלים היתה קצת פזיזה.. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש