|
30/1/2003 13:50
|
נני
|
מאת:
|
|
שרה,
|
כותרת:
|
לא נפתח התנצחות על זה, אבל ככה זה היה נראה מדברייך. שוב ושוב, אני חולקת עלייך גם בזה שזה חלק ממרכיבי ההתעללות. זה מסוכן מדי לכתוב את זה ככה, בנושא רגיש שכזה. לטעמי לפחות. טוב, לא משנה, איש באמונתו יחיה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|