אני גרה בשיקאגו ותאמינו או לא, אני שבוע שעבר הוצאתי את נדב בעגלה (עם יריעת פלסטיק) בקור של 16-! כמובן שהיה עטוף היטב וכלל לא התקרר, (אני בודקת את כל איבריו בקפדנות אחרי שנכנסים לבנין). איבריו היו חמים ונעימים. אני לעומתו די קפאתי, מה לעשות, אני דואגת יותר לביגוד של התינוק. כמובן שאף אחד לא התקשר למשטרה או תפס את העגלה מידיי. האמהות כאן מוציאות את הילדים בכל מזג אויר, אין מה לעשות אי אפשר להשאר בבית כל החורף. עם זאת, הצטננות חוטפים ממישהו חולה ולא ממזג אויר קר, הסיבה שחולים יותר בחורף זה כי כולם סגורים בפנים עם החיידקים אחד של השני. כך שלתינוקך יותר סכנה לחלות אם יהיה סגור בתוך הספא, ואם הוא עטוף טוב בהחלט עדיף שיישן בחוץ. עינת
|
תוכן התגובה:
|