|
30/1/2003 10:01
|
שרה
|
מאת:
|
|
נני, מה את שמה לי מילים בפה
|
כותרת:
|
לא אמרתי 'התעללות' על לישון בחדר לבד. זה היה רק מרכיב אחד מכל המכלול שמאפיין תינוק מוזנח
זה היה רק דוגמא... היי, יש תינוקות לא מחוסנים שזה מהזנחה, ויש תינוקות שבחדר לבד ומטופחים. כל דבר יש את הפורפורציות שלו
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|