|
29/1/2003 16:27
|
עידית-ת
|
מאת:
|
|
לפני הכל - הכי לא בסדר זה הגברת שלקחה יוזמה
|
כותרת:
|
ופשוט לקחה את העגלה ועוד "נאבקה" איתך על הילד. אני הייתי מגישה תלונה במשטרה נגדה. היא חוצפנית. חוץ מזה, תנחומי לך, מצאת עצמך במקום בו יש כל כך הרבה אנשים שיש להם מה להגיד ועוד עושים! קטונתי מלהציע לך הצעות, אני בטח הייתי מוותרת (חוץ מלאשה הרעה הזאת), אבל זה לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|