|
29/1/2003 16:15
|
איילה
|
מאת:
|
|
הבהרה: קודם כל החצר היא פנימית
|
כותרת:
|
בתוך הספא - אי אפשר לחטוף את העגלה. שנית - אני נמצאת מולו - כל ההבדל שאני בפנים. האם יש הבדל לתינוק ? הרי גם כש אני לא באה לספא אני מטיילת איתו בכל יום וכמעט בכל מזג אוויר. או שמה את הגלה בחצר הבית - ואז אני גם יושבת בבית וניגשת כל כמה דקות לראות שהכל בסדר - אין שום סיבה לשבת ליד העגלה. ומה מפריע לאנשים? העובדה שמישהי עושה אחרת מהם. אז ההרגשה שלהם שאם היא עושה אחרת וזה בסדר - אז אולי הם עושים לא בסדר. אבל הם בטוח בסדר - אז היא אשמה. בוא נחנך אותה. ושאלה לדואגות - איך גדלים ילדים בחלק הצפוני של כדור הארץ? יושבים ששה חודשים בבית עם חימום בלי לצאת? אז לא. גם במקום שאני באה ממנו יוצאים לטייל עם תינוק גם במינוס. ותראו מה הפלא - האוכלוסיה עוד לא נקחדה. אז מה יש להבהל ממשהו שהוא קצת זר לנו?
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|