פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
30/1/2003 21:09 אם תצחק מאת:
גם אני שמה את החמודה שלנו לישון כותרת:
בעגלה במרפסת, כי כך היא ישנה הכי טוב וחזק ועם אוויר טרי. עדיין לא פרצו לנו לשם. :)
באופן כללי לגבי התערבות זרים - לפעמים ישנם מקרים שזה מוצדק, אבל כשזה מגוחך, כמו במקרה שלך, זה נורא מעצבן. אם היית עושה כמו שהם ממליצים זה היה רע יותר לכולם, לילד בראש ובראשונה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
29/1/2003  14:58 בשבוע שעבר איזה סבתא התקשרה ל"יש עם מי לדבר" - Hilla
29/1/2003  15:17 החובה לדאוג לחסרי ישע - - פיי
29/1/2003  15:21 לאיילה קשה לי להאמין שהמשטרה תטריח את עצמה - אמא של סיוון
29/1/2003  15:34 איילה - דין דין
29/1/2003  15:44 איילה סליחה שאני לא עם כל העדר-אבל אולי ,אם כל כך הרבה רואים לנכון להעיר לך, - שין
29/1/2003  15:48 אני בדעתה של שין. כנראה שאת צריכה סימנים 'מלמעלה' כדי להבין משהו. - אחת
29/1/2003  15:56 מסכימה עם שין ועם"אחת".תנסי להסתכל על - רונית
29/1/2003  16:03 שין ואחת - דווקא בדיון הקודם בנושא אני חושבת שכולן - טנגה
29/1/2003  16:07 זה שהרוב עושה או לא עושה משהו לא הופך את זה לצודק - אוריתה
29/1/2003  16:08 זה שהרוב עושה או לא עושה משהו לא הופך את זה לצודק - אוריתה
29/1/2003  16:11 בנות יקרות מסכימות או לא זו לא השאלה, ככה איילה בחרה לגדל את הילד שלה - רונה א
29/1/2003  16:15 הבהרה: קודם כל החצר היא פנימית - איילה
29/1/2003  16:17 אף אחד לא שופט חלילה. אבל אם היא פונה אלינו בפורום ומספרת את מה שקורה לה, היא צריכה לשמוע גם דיעות שאולי לא צפתה להן. ויפה אמרה אוריתה - אחת
29/1/2003  16:20 הביאו משטרה זה כן ביג דיל. ומה שעושים פה עכשיו זה עליהום לסוג אמהות שקצת שונה ממה שאתן מכירות (ל"ת) - רונה א
29/1/2003  16:22 ועוד משהו - מי יכול לקחת לעצמו זכות להגיד לשני מה טוב ומה לו לילד שלו - איילה
29/1/2003  16:26 איילה, יפה הבחנת בין הפחד של החברה מן האחר והשונה. עדיין, את מחמיצה את השורה התחתונה - אוריתה
29/1/2003  16:27 לפני הכל - הכי לא בסדר זה הגברת שלקחה יוזמה - עידית-ת
29/1/2003  16:36 בקופנהגן תמיד שמים עגלות בחוץ כשנכנסים לבית קפה או דואר או חנות. גם בחורף. זאת הנורמה. (ל"ת) - זה סתם טימטום ישראלי
29/1/2003  16:40 אוריתה, היא לא מבקשת אישור ולא התפלספות, לאף אחד לא היתה זכות להזמין משטרה בסיטואציה הזו - רונה א
29/1/2003  16:50 רו נה, היתה זכות או לא - זה לא רלוונטי עכשיו - אוריתה
29/1/2003  16:56 בנות, כולנו מקבלות כל הזמן הערות על כך שאנו חונקות את הילדים שלנו במנשא. ואנשים באת חושבים שהוא יכול למות מחנק, זה אומר שאנו מתעללות בהם? - Hilla
29/1/2003  17:20 על חובות, זכויות וחמודי - טנגה
29/1/2003  18:10 לאיילת התנצלות ותוספת אחרונה - אחת
29/1/2003  18:21 איילה חביבה - גילי אבישי
29/1/2003  18:56 בלי קשר למקרה שאיילה תיארה - חשוב מאוד שהחברה תיקח אחריות על ילדים! - נומי
29/1/2003  20:40 כל הכבוד רונה כן ירבו (ל"ת) - צופה
29/1/2003  21:17 אילה, אני הזהרתי אותך מפני אפשרות כזאת. - אריאלה
29/1/2003  21:51 אילה משהו קצת אחר - איריס אשוח
30/1/2003  02:02 היי אילה סוף כל סוף אני מרגישה לא לבד - שרה
30/1/2003  04:34 השבוע הוצאתי את תינוקי בקור של 16-!!! - עינת מ
30/1/2003  08:55 שרה, קצת הגזמת, - נני
30/1/2003  09:33 בתגובה לדבריה של אריאלה - אייך להיות רומאי ברומא - Adi
30/1/2003  10:01 נני, מה את שמה לי מילים בפה - שרה
30/1/2003  13:50 אריאלה - גילי אבישי
30/1/2003  13:50 שרה, - נני
30/1/2003  22:20 קודם כל איילה אני מקווה שנרגעת מהחוויה הנוראית הזו....וגם משהו לשרה... - שרי
30/1/2003  22:54 איילה אני לגמרי איתך - אילנה
31/1/2003  22:00 לשרי - שרה
1/2/2003  15:16 אוקי שרה - את הכוונה הבנתי, אבל בכל זאת אני חושבת שבחירת המלים היתה קצת פזיזה.. (ל"ת) - שרי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש