|
30/1/2003 21:09
|
אם תצחק
|
מאת:
|
|
גם אני שמה את החמודה שלנו לישון
|
כותרת:
|
בעגלה במרפסת, כי כך היא ישנה הכי טוב וחזק ועם אוויר טרי. עדיין לא פרצו לנו לשם. :) באופן כללי לגבי התערבות זרים - לפעמים ישנם מקרים שזה מוצדק, אבל כשזה מגוחך, כמו במקרה שלך, זה נורא מעצבן. אם היית עושה כמו שהם ממליצים זה היה רע יותר לכולם, לילד בראש ובראשונה.
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|