פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/11/2006 20:31 מיצי מאת:
אם אחרי ההריון חזרת ל-47 כותרת:
לא נותר לי אלא לקנא בך מרחוק. הייתי חותמת על זה + 10 קילו בלי להתבלבל.
לדעתי תאכלי טוב בלי הגבלה גם פחמימות כי זה מש שהגוף שלך מבקש אבל לא ג'אנק (את יכולה לחם מחיטה מלאה, אורז מלא, פסטה מחיטה מלאה וכו'). ואם את יודעת שבתום שנה וחצי תוכלי לחזור לגזרה, לדעתי זה מנחם ובגדול.


תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש