לא נותר לי אלא לקנא בך מרחוק. הייתי חותמת על זה + 10 קילו בלי להתבלבל. לדעתי תאכלי טוב בלי הגבלה גם פחמימות כי זה מש שהגוף שלך מבקש אבל לא ג'אנק (את יכולה לחם מחיטה מלאה, אורז מלא, פסטה מחיטה מלאה וכו'). ואם את יודעת שבתום שנה וחצי תוכלי לחזור לגזרה, לדעתי זה מנחם ובגדול.
|
תוכן התגובה:
|