|
12/11/2006 16:34
|
הריונית חשאית
|
מאת:
|
|
לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה
|
כותרת:
|
דרך אגב,לכל העוגות\עוגיות שאני אופה אני תמיד מוסיפה סובין,פשתן או קוואקר
|
תוכן התגובה:
|
תגובות נוספות
|