פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 16:34 הריונית חשאית מאת:
לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה כותרת:
דרך אגב,לכל העוגות\עוגיות שאני אופה אני תמיד מוסיפה סובין,פשתן או קוואקר

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש