פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/11/2006 21:31 הריונית חשאית מאת:
תודה על העצות וההזדהות (-: כותרת:
מיצי-אני חושבת שדווקא כשרגילים למשקל נמוך ומבנה שדוף הרבה יותר קשה להתמודד עם השינויים שהגוף עובר ועם העלייה במשקל(מבחינתי זה ממש מלווה אותי ואני יודעת שההתעסקות הזאת בגוף ובמשקל היא לא בריאה אבל..)
ממש מנסה קמח מלא וכ"ו וישר אחרי הברנפלקס המזין אני מפשירה פיתה(מקמח מלא כמובן)ויורדת על חצי קופסאת חומוס
טלטול-שיעבור קל ובריא

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש