מיצי-אני חושבת שדווקא כשרגילים למשקל נמוך ומבנה שדוף הרבה יותר קשה להתמודד עם השינויים שהגוף עובר ועם העלייה במשקל(מבחינתי זה ממש מלווה אותי ואני יודעת שההתעסקות הזאת בגוף ובמשקל היא לא בריאה אבל..) ממש מנסה קמח מלא וכ"ו וישר אחרי הברנפלקס המזין אני מפשירה פיתה(מקמח מלא כמובן)ויורדת על חצי קופסאת חומוס טלטול-שיעבור קל ובריא
|
תוכן התגובה:
|