את הברנפלקס את יכולה לאכול עם יוגורט 1.5% ולא חלב - זה הרבה יותר משביע (ולטעמי גם יותר טעים). בהריון הראשון שלי עשיתי לי חוק: קודם אני אוכלת אוכל בריא ואחרי שגמרתי לאכול את האוכל הבריא אני עוברת לשטויות. ז"א עוגה לעולם לא תחליף ארוחה אבל אם אחרי הארוחה אני רוצה עוגה אני לא חושבת פעמיים. קודם ארוחה עם לחם מלא, אורז מלא, וכו' ואם אח"כ עוד בא לי פיתה - סבבה. אני חושבת שההגבלות לא ממש עוזרות ורק מתסכלות - מה שמביא אח"כ לאכילה מוגברת. כמה שתתעסקי בזה פחות - כך תאכלי פחות.
|
תוכן התגובה:
|