פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 09:17 לי מאת:
כמה טיפים כותרת:
את הברנפלקס את יכולה לאכול עם יוגורט 1.5% ולא חלב - זה הרבה יותר משביע (ולטעמי גם יותר טעים).
בהריון הראשון שלי עשיתי לי חוק: קודם אני אוכלת אוכל בריא ואחרי שגמרתי לאכול את האוכל הבריא אני עוברת לשטויות. ז"א עוגה לעולם לא תחליף ארוחה אבל אם אחרי הארוחה אני רוצה עוגה אני לא חושבת פעמיים. קודם ארוחה עם לחם מלא, אורז מלא, וכו' ואם אח"כ עוד בא לי פיתה - סבבה. אני חושבת שההגבלות לא ממש עוזרות ורק מתסכלות - מה שמביא אח"כ לאכילה מוגברת. כמה שתתעסקי בזה פחות - כך תאכלי פחות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש