פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 15:16 לי מאת:
אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? כותרת:
אני מכינה די הרבה עוגת גזר מקמח מלא, סוכר קנים חום ועוד כהנה וכהנה מוצרים טובים וזה הרבה יותר בריא מסופגניות או כל מוצר אחר שתקני במאפיות. גם עוגיות קואקר הולך טוב או עוגיות טחינה. זה משביע יותר, בריא יותר, לרוב משמין פחות ועדיין מספק לחלוטין את הצורך במתוק.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש