אני מכינה די הרבה עוגת גזר מקמח מלא, סוכר קנים חום ועוד כהנה וכהנה מוצרים טובים וזה הרבה יותר בריא מסופגניות או כל מוצר אחר שתקני במאפיות. גם עוגיות קואקר הולך טוב או עוגיות טחינה. זה משביע יותר, בריא יותר, לרוב משמין פחות ועדיין מספק לחלוטין את הצורך במתוק.
|
תוכן התגובה:
|