פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 18:20 לי מאת:
האמת? כותרת:
אחרי מה שאני אכתוב את כבר לא תחזיקי ממני יותר...
האמת?
אני לא אוהבת סופגניות ואני מעדיפה עוגת גזר שאני מכינה מקמח מלא על פני סופגניות או עוגות תעשייתיות...
אבל אולי אני לא כזאת דוגמא טובה כי אני גם לא כל כך אוהבת שוקולד.
הנקודה החלשה שלי היא בצקים: לחמניות ולחמים: קמח מלא, קמח לבן מה שלא יהיה.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש