אחרי מה שאני אכתוב את כבר לא תחזיקי ממני יותר... האמת? אני לא אוהבת סופגניות ואני מעדיפה עוגת גזר שאני מכינה מקמח מלא על פני סופגניות או עוגות תעשייתיות... אבל אולי אני לא כזאת דוגמא טובה כי אני גם לא כל כך אוהבת שוקולד. הנקודה החלשה שלי היא בצקים: לחמניות ולחמים: קמח מלא, קמח לבן מה שלא יהיה.
|
תוכן התגובה:
|