תאכלי בריא, בלי זלילות, עם הקשבה גדולה לגוף ולצרכיו. תשתי מים ולא מיצים ממותקים. הרבה ירקות. הרבה נשים מרגישות רעב גדול בתחילת הריון. גם אני התחלתי את שלושת ההריונות עם חשק בלתי פוסק לפחמימות ובעיקר לבצקים. זה עובר.
בעיני זה פשוט צורך של הגוף למלא היטב את מחסני השומן ולהיות ערוך לגידול ולתמיכה בחיים חדשים. נראה לי טבעי ואפילו מבורך.
שיהיה לך בקלות ובבריאות.
|
תוכן התגובה:
|