פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
12/11/2006 11:34 הללי מאת:
מסכימה עם לי כותרת:
תאכלי בריא, בלי זלילות, עם הקשבה גדולה לגוף ולצרכיו. תשתי מים ולא מיצים ממותקים. הרבה ירקות.
הרבה נשים מרגישות רעב גדול בתחילת הריון.
גם אני התחלתי את שלושת ההריונות עם חשק בלתי פוסק לפחמימות ובעיקר לבצקים. זה עובר.

בעיני זה פשוט צורך של הגוף למלא היטב את מחסני השומן ולהיות ערוך לגידול ולתמיכה בחיים חדשים. נראה לי טבעי ואפילו מבורך.

שיהיה לך בקלות ובבריאות.

תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:09 אני מאוד מזדהה איתך... - טלטול
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש