התחושה הזו נוראית, רעב בילתי פוסק. גם אני חווה את זה בכל הריון מחדש. לי זה עובר בד"כ בסביבות שבוע 10 אבל גם אני עליתי כמעט 20 ק"ג בשני ההריונות הקודמים ועכשיו (שבוע 14) נראה לי שאני על אותו מסלול :-( אין לי עצות, רק הזדהות (כדאי באמת להשתדל לאכול דגנים מלאים וכמה שפחות פחמימות ריקות- למרות שלפעמים זה מנוגד לחשקים). אני ניסיתי לאכול דברים ממש משביעים, זה לא תמיד עוזר, בתקופה הזו אכלתי ה מ ו ן תפו"א, לא יודעת אם זה טוב אבל זה די משביע.
בתיאבון ובהצלחה :-)
|
תוכן התגובה:
|