פורום השבוע אינדקס אופנה יוגה גברים וצירים היום שאחרי הצילו צירים תזונה מאמרים חדשות ראשי
 
11/11/2006 21:09 טלטול מאת:
אני מאוד מזדהה איתך... כותרת:
התחושה הזו נוראית, רעב בילתי פוסק. גם אני חווה את זה בכל הריון מחדש. לי זה עובר בד"כ בסביבות שבוע 10 אבל גם אני עליתי כמעט 20 ק"ג בשני ההריונות הקודמים ועכשיו (שבוע 14) נראה לי שאני על אותו מסלול :-(
אין לי עצות, רק הזדהות (כדאי באמת להשתדל לאכול דגנים מלאים וכמה שפחות פחמימות ריקות- למרות שלפעמים זה מנוגד לחשקים).
אני ניסיתי לאכול דברים ממש משביעים, זה לא תמיד עוזר, בתקופה הזו אכלתי ה מ ו ן תפו"א, לא יודעת אם זה טוב אבל זה די משביע.

בתיאבון ובהצלחה :-)




תוכן התגובה:


תגובות נוספות
11/11/2006  20:31 אם אחרי ההריון חזרת ל-47 - מיצי
11/11/2006  21:31 תודה על העצות וההזדהות (-: - הריונית חשאית
12/11/2006  09:17 כמה טיפים - לי
12/11/2006  11:34 מסכימה עם לי - הללי
12/11/2006  13:45 אתן מתוקות - הריונית חשאית
12/11/2006  15:16 אולי תכיני לך עוגות בריאות בבית? - לי
12/11/2006  16:34 לי-תודה מותק,אבל את חייבת להודות שגם העוגיות הבריאות הכי טעימות לא משתוות לסופגניה חמימה ותפוחה מלאה בריבה אדומה שווה - הריונית חשאית
12/11/2006  18:20 האמת? - לי


   
 

כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה © יצירת קשר     תקנון ותנאי שימוש