השאלה היא למה לקחת את הקורס שלהם? איזה יתרון ייתן לך קורס של המקום עצמו? אני הייתי בוחרת קורס חיצוני של מישהו שמכיר את חדרי הלידה באזור,לא רק תל השומר ויותר מהכל מישהו שיהווה כתובת עבורי ועבור בן זוגי (אם יש לי)לאחרי הלידה! מישהו שאני יכולה בשעת פחד וחוסר ןןדאות להתקשר,להתנחם ולקבל אינפורמציה רחבה על אחרים שיכולים לעזור לי אם מדובר בכך,או פשוט להקשיב לי על סמך ההכרות שכבר יש ביננו.האם מישהי מכירה מדריכה מבית חולים או מקופת חולים שמציעה פולואפ או קשר כלשהו לאנשים מהקורס!? אשמח לשמוע! מדריכות כאלה יש לך במרכז הישראלי לחינוך ללידה,יש את אביבה גרבובסקי שעובדת בתל השומר וגם מכינה ללידה.הגדירי אזור מדוייק יותר ונעזור לך למצוא.אמנם הקורסים הפרטיים עולים יותר-אבל מחזירים השקעתם כפל כפליים! גילי אבישי מדריכה להכנה ללידה,דולה,מטפלת ו...יולדת
|
תוכן התגובה:
|